Glitterfy.com - Glitter Graphics
Glitter Words

Thursday 2 July 2009

Bermulanya satu episod =D

ne nama dier Pippo

yg ne plak Gulliet & Yoyoo

ne yg termacho nama dier Romeo

Bby Stussy

Cumeeh

Bby Milly

Loppy

Bby Molly

Assalamualaikum,
1st of all...aku sebenarnya tak tahu camne nak mulakn buat blog ne,tengok org buat blog ne buat
aku rasa nak try gak le. so....f ada yg 'terkurang' dlm blog ne harap maaf le yer..hehe

Anywhere walaupun tak tau nak buat apa kat sini,aku sekadar nak kongsi pic2 rabbit aku yg tak
sebrapa cantik =) Sebut pasal baka plak aku tak tau, aku just beli je.janji aku ada rabbit.
Aku mula beli rabbit ne dalam pertengahan bulan May(5) tahun ne & sampai sekarang aku dah
ada 9 ekor rabbit tpi sekarang dah tinggal 7 ekor sebab seekor dah mati dan seekor plak aku dah bge kat mak mertua aku yg juga meminati rabbit.
Rasa2 nak tambah lagi lah tapi rumah aku dah sempit, apalah sangat rumah aku bukan besar sangat pun. Semua rabbit2 aku, aku simpan kat dlm rumah & aku tempatkan diorang kat ruang tamu rumah aku.

No comments:

Post a Comment